Τι σημαίνουν τα χρώματα στο λογότυπο του Google;

Παρόλο που η Google φημίζεται για τη συχνή αλλαγή του λογότυπου στην αρχική σελίδα του ιστοτόπου ώστε να αντικατοπτρίζει τα τρέχοντα γεγονότα και τις σημαντικές ημέρες στην ιστορία, το πρωτογενές λογότυπο του γίγαντα του διαδικτύου έχει αλλάξει ελάχιστα όλα αυτά τα χρόνια.

Είναι ένα πολύχρωμο, άμεσα αναγνωρίσιμο σχέδιο που χρησιμοποιεί το Google από τότε που το Larry Page δημιούργησε για πρώτη φορά το λογότυπο το 1997 χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα γραφικών GIMP.

Πώς επιλέχθηκαν τα χρώματα στο λογότυπο Google.
ένας καλός καλλιτέχνης γνωρίζει πόσο σημαντικό είναι να επιλέξει τα σωστά χρώματα, ειδικά στο να σχεδιάσει κάτι τόσο σημαντικό όσο το λογότυπο μιας εταιρείας. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι η Google, μια εταιρεία που είναι διάσημη για την προσοχή που δίνουν το λογότυπό της, δεν επέλεξε απλώς τα χρώματα στο λογότυπό της. Όταν ρωτήθηκε πώς επέλεξε η Google να επιλέξει τα χρώματα που έκαναν, η Ruth Kedar, σχεδιάστρια που δημιούργησε το λογότυπο που χρησιμοποιεί η εταιρεία, δήλωσε: «Υπήρξαν πολλές διαφορετικές επαναλήψεις χρωμάτων. Καταλήξαμε με τα πρωταρχικά χρώματα, αλλά αντί να έχουμε το μοτίβο σε τάξη, βάζουμε ένα δευτερεύον χρώμα στο L, το οποίο έφερε πίσω την ιδέα ότι η Google δεν ακολουθεί τους κανόνες. »

Για να αποφασίσουν τι σημαίνουν τα χρώματα στο λογότυπο της Google, οι σχεδιαστές της εταιρείας ήθελαν να ξεκινήσουν με ένα μοτίβο που έγινε αποδεκτό και αναγνωρισμένο, μεταφέροντας την ιδέα ότι το ίδιο το Google ήταν εξίσου αποδεκτό και αναγνωρίσιμο με το κύριο διάγραμμα χρωμάτων που διδάσκεται σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, δεν θα έκαναν για την πιο πρωτοποριακή εταιρεία στον κόσμο να κρατήσει τα πράγματα εντελώς συμβατικά. Εξάλλου, η καινοτομία και η ώθηση στα όρια των αποδεκτών είναι ουσιαστικής σημασίας για την καρδιά της αποστολής και του οράματος της Google.

Η Google αποφάσισε να σπάσει από το παραδοσιακό πρότυπο που ξεκίνησαν και να κάνει το L στο λογότυπό τους δευτερεύον χρώμα. Πρόκειται για ένα απλό σχέδιο με ένα σημαντικό μήνυμα, το οποίο αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το όραμα της εταιρείας σε λίγα μόνο αναγνωρίσιμα χρώματα που είναι διατεταγμένα με νόημα.
Τι υπάρχει σε ένα χρώμα;

Πολλοί πηγαίνουν στο σχεδιασμό ενός καλού λογότυπου, και όχι μόνο του ποια είναι τα χρώματα που χρησιμοποιούνται. Η Google το γνώριζε όταν σχεδίασε το λογότυπό της και έβαλαν μεγάλη προσοχή στην επιλογή ενός χρωματικού σχεδίου που θα ήταν εντυπωσιακό, αισθητικά ευχάριστο και θα απεικόνιζε με ακρίβεια το όραμα της εταιρείας. Το σχέδιο που επέλεξαν ήταν απίστευτα απλό, αλλά κατάφερε να επιτύχει τους τρεις στόχους, αποδεικνύοντας ότι τα απλά σχέδια είναι συχνά ο καλύτερος τρόπος να πάνε και ότι, όταν πρόκειται για την επιλογή των χρωμάτων που χρησιμοποιείτε στο λογότυπό σας, λίγο επιπλέον η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι πολύ μακριά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here