Από τις αρχές του 2020, η Google σε κάθε εγκατάσταση νέου λογιμικού Android ή προγράμματος περιήγησης Chrome θα έχει σαν θα ζητά να προεπιλέξουμε τον πάροχο αναζήτησης που επιθυμούμε και ο οποίοςθα είναι και ο προεπιλεγμένοσ στην αρχική οθόνη

Οι πάροχοι αναζήτησης θα πρέπει να πληρώνουν την Google κάθε φορά που ένας χρήστης τους επιλέγει από την οθόνη επιλογής.

Η ένταξη στην οθόνη επιλογής θα καθοριστεί μέσω δημοπρασίας με σφραγισμένη προσφορά, ενώ οι τρεις καλύτεροι υποψήφιοι θα προστεθούν μαζί με την αναζήτηση Google.

Αυτό συμβαίνει  έπειτα από το πρόστιμο ύψουε 5 δις περίπου που επέβαλε η ευρωπαική Ένωση διότι κατά τους ίδιους «παράνομα» έχει συνδεμένο το Chrome και την αναζήτηση πάνω στο Android.

Δείτε πώς περιγράφει η Google τη νέα διαδικασία δημοπρασίας:

Σε κάθε δημοπρασία χώρας, οι πάροχοι αναζήτησης θα δηλώσουν την τιμή που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάθε φορά που ένας χρήστης τις επιλέγει από την οθόνη επιλογής στη συγκεκριμένη χώρα. Κάθε χώρα θα έχει ελάχιστο όριο προσφοράς. Οι τρεις υψηλότεροι υποψήφιοι που πληρούν ή υπερβαίνουν το όριο προσφοράς για μια συγκεκριμένη χώρα θα εμφανιστούν στην οθόνη επιλογής για αυτήν τη χώρα.

Η Google δεν λέει ποιο είναι το ελάχιστο όριο προσφοράς. Ωστόσο, λέει ότι ο αριθμός των υποψηφίων και οι προσφορές τους θα παραμείνουν ιδιωτικοί.

Εάν λιγότεροι από τρεις παροχείς αναζήτησης πληρούν το κατώτατο όριο προσφοράς, τότε η Google θα συμπληρώσει τυχαία τις διαθέσιμες υποδοχές από την ομάδα των κατάλληλων παρόχων αναζήτησης.

Ο Eric Leandri, Διευθύνων Σύμβουλος της Qwant, της μηχανής αναζήτησης που βασίζεται στην προστασία της ιδιωτικής ζωής που εδρεύει στο Παρίσι, δήλωσε ότι θα εξετάσει τη συμμετοχή στη δημοπρασία. Ωστόσο, ο Leandri το χαρακτήρισε ως «πλήρη κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης» για να «ζητήσει μετρητά μόνο για να δείξει πρόταση εναλλακτικών λύσεων», σε δηλώσεις του Bloomberg.

Η Google δικαιολόγησε τη διαδικασία δημοπρασίας σε συχνές ερωτήσεις:

Μια δημοπρασία είναι μια δίκαιη και αντικειμενική μέθοδος για τον προσδιορισμό των παρόχων αναζήτησης που περιλαμβάνονται στην οθόνη επιλογής. Επιτρέπει στους παρόχους αναζήτησης να αποφασίσουν ποια αξία τοποθετούν στην εμφάνιση στην οθόνη επιλογής και να υποβάλουν προσφορές ανάλογα.

Η Google είχε προηγουμένως υποστηρίξει ότι χρειάστηκε αναζήτηση που συνδέεται με το Android και το πρόγραμμα περιήγησης Chrome, προκειμένου να αποκομίσει έσοδα από τις σημαντικές επενδύσεις του στο λειτουργικό σύστημα. Η Επιτροπή απέρριψε την αξιολόγηση αυτή, σημειώνοντας τα δισεκατομμύρια που κερδίζει το Google στο Play Store, καθώς και τα δεδομένα που συλλέγει για να αυξήσει την αξία της διαφημιστικής της δραστηριότητας.

Οι χρήστες Android στην Ευρώπη θα μπορούν να αλλάξουν τον προεπιλεγμένο πάροχο αναζήτησης ανά πάσα στιγμή μετά την αρχική ρύθμιση, όπως συμβαίνει ήδη.

Η προθεσμία για τους αιτούντες να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας και υποβολή προσφορών είναι η 13η Σεπτεμβρίου 2019, με προσφορές για κάθε χώρα και προσθήκη στην οθόνη επιλογής, η οποία επιβεβαιώθηκε στις 31 Οκτωβρίου 2019.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here