Ο Glovo, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2015 από τους Oscar Pierre και Sacha Michaud, προσφέρει μια εφαρμογή «κατάστημα για λογαριασμό σας» που υπόσχεται να σας παραγγείλει οτιδήποτε τοπικά κατ ‘απαίτηση και να το παραδώσετε «μέσα σε λίγα λεπτά». Αυτό περιλαμβάνει τα είδη διατροφής – η εταιρεία είναι γνωστή για τις παραδόσεις της McDonald στην Ισπανία – και τα τρόφιμα από τα παντοπωλεία αλλά  και τα φαρμακευτικά προϊόντα.

Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία διεκδικεί περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και 16.000 συνεργαζόμενους συνεργάτες και τώρα λειτουργεί σε 124 πόλεις σε 21 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των EEMEA, LATAM και πιο πρόσφατα στην υποσαχάρια Αφρική.

Απασχολεί σήμερα πάνω από 1.000 άτομα παγκοσμίως, με περισσότερα από 400 άτομα στην έδρα της στη Βαρκελώνη. Μια κλασική οργάνωση των εργαζομένων: το Glovo έχει 35.000 ενεργά «Glovers» στην πλατφόρμα του (που είναι «αυτοαπασχολούμενοι» courier, για εσάς και εμένα).
Ο διευθύνων σύμβουλος Oscar Pierre μου λέει ότι η εταιρεία ξεκίνησε σε 18 νέες χώρες το 2018. Υπάρχουν επίσης σχέδια για την περαιτέρω καινοτομία γύρω από τα είδη παντοπωλείου κατά παραγγελία, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας «darkstores» που λειτουργούν παράλληλα με την αγορά των τοπικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ της εφαρμογής.

Εξηγεί ο Pierre: «Τα Darkstores μας είναι αστικά κέντρα μικρο-εκπλήρωσης που βρίσκονται σε κεντρικές περιοχές μιας πόλης. Μας επιτρέπουν να ελέγξουμε πλήρως την αλυσίδα αξίας και να προσφέρουμε το καλύτερο UX, με παράδοση περίπου 20 λεπτών.

Εκτελούνται 24 ώρες την ημέρα από τους υπαλλήλους της Glovo, οι οποίοι έχουν ως ρόλο να παραλάβουν και να συσκευάσουν τις παραγγελίες των πελατών τους και να τις προετοιμάσουν για το χρόνο που θα φτάσει ο courier. Έχουμε ξεκινήσει τη προσφορά στη Βαρκελώνη και τη Μαδρίτη μέχρι στιγμής και εξακολουθούμε να μαθαίνουμε και να αναλύουμε τα αποτελέσματα «.

Επιπλέον, η Glovo θα συνεχίσει να ρίχνει περισσότερους μηχανικούς και τεχνολογία στο πρόβλημα της βελτιστοποίησης της παράδοσης κατά παραγγελία. Η εταιρεία πρόσφατα προσέλαβε την VP της μηχανικής Mustafa Sezgin, η οποία ήταν ηγέτης της μηχανικής στο Uber πριν από την ένταξή της.

Ο Pierre λέει ότι η τεχνολογία αναπτύσσεται για να συνεχίσει να βελτιώνει την αποδοτικότητα των δυνατοτήτων παράδοσης και αποστολής της Glovo για την κατασκευή ενός παγκοσμίου επιπέδου κινητού προϊόντος που εκθέτει τα πάντα σε μια πόλη με το πάτημα ενός κουμπιού. Για να υποστηρίξει αυτό, σκοπεύει να αναπτύξει την ομάδα τεχνολογίας και δεδομένων σε περισσότερους από 300 μηχανικούς τους επόμενους 18 μήνες.

«Σήμερα, πάνω από το 70% των επιχειρήσεων μας είναι τρόφιμα, ακολουθούμενα από παντοπωλεία, ταχυμεταφορές και φαρμακεία», προσθέτει ο Pierre. «Το όραμά μας είναι να κάνουμε τα πάντα σε μια πόλη άμεσα διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής και θέλουμε σύντομα να επεκταθούμε σε άλλες περιοχές πέρα ​​από την παράδοση (υπηρεσίες, κρατήσεις κλπ)».

Oι πιο επιτυχημένες αγορές της Glovo όσον αφορά τις παραγγελίες είναι η Ισπανία (Μαδρίτη και Βαρκελώνη), η Αργεντινή (Μπουένος Άιρες), το Περού (Λίμα) και η Ιταλία (Μιλάνο).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here