Σε πολλές μεγάλες πόλεις της Αφρικής, τα ταξί-μοτοσυκλέτες είναι τόσο κοινά όσο τα κιτρινα ταξι στη Νέα Υόρκη.
Η εταιρία Gokada έχει καταφέρει να έχει  $ 5,3 εκατομμυρίων για να αυξήσει τις δραστηριότητές της με τους δύο τροχούς.

Η Gokada  έχει  πάνω από 1.000 μοτοσικλέτες και τους πιλότους τους στην εφαρμογή της που συνδέει τους μετακινούμενους με τις μοτοσυκλέτες και τα πράσινα εγκεκριμένα από την DOT κράνη της εταιρίας.

Η εταιρία έχει κάνει μέχρι σήμερα περίπου  1 εκατομμύριο διαδρομές από τότε που ιδρύθηκε το 2018 από τον Fahim Saleh – έναν επιχειρηματία του Μπαγκλαντές που προηγουμένως ίδρυσε και έφυγε από την Pathao, εταιρεία μοτοσικλετών, ποδηλάτων και αυτοκινήτων.

Η Gokada θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να αυξήσει τον όγκο του στόλου των οχημάτων της, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα ένα δίκτυο για να προσφέρει αγαθά και υπηρεσίες στους οδηγούς της.

«Θα ξεκινήσουμε μια λέσχη Gokada σε κάθε πόλη με ένα εστιατόριο όπου οι οδηγοί θα μπορούν να χαλαρώσουν και θα πειραματιστούμε με ένα κατάστημα Gokada, όπου οι οδηγοί μπορούν να πάρουν τα πράγματα που χρειάζονται σε τακτική βάση, όπως οι plantains, οι ίνες και το ρύζι «, δήλωσε ο Σαλέχ στο TechCrunch.

Η εκκίνηση διαφέρει από τις άλλες επιχειρήσεις και δεν κατανέμει τα έσοδα από τους ναύλους στους οδηγούς.

Δίτροχα ταξι στην Αφρική Ο Gokada χρεώνει στους οδηγούς ένα κατ ‘αποκοπή ποσό 3.000 νιγηριανών Naira ημερησίως (περίπου $ 8) για να εργαστούν στην πλατφόρμα τους. Η εταιρεία προσπαθεί να δημιουργήσει μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων της από την οικοδόμηση ενός εμπορικού δικτύου γύρω από την κοινότητα αναβάτη.

«Δεν κάνουμε τίποτα με τους ναύλους. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ιδιότητα του μέλους της Amazon Prime … και οικοσυστήματος γύρω από τον οδηγό, όπου θα τους προσφέρουμε όλο και περισσότερες υπηρεσίες, όπως ασφάλιση μοτοσικλετών, συντήρηση, προσωπική ασφάλεια ζωής και δάνεια μικροχρηματοδότησης «, δήλωσε ο Σαλέχ.

 

«Προσπαθούμε να προσφέρουμε ένα δίκτυο εξαιρετικών υπηρεσιών για τους οδηγούς μας που θα τους κάνει να «κολλήσουν» μαζί μας και να μην έχουν κάποιο λόγο να στραφούν σε άλλες πλατφόρμες», δήλωσε ο Saleh.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ αυτών των πλατφορμών θέρμανε, καθώς οι παγκόσμιοι παίκτες εισέρχονται στην αγορά ταξί της μοτοσικλέτας στην Αφρική και οι τοπικές νεοσύστατες επιχειρήσεις αυξάνουν τη VC και επεκτείνονται σε νέες χώρες.

Η Uber άρχισε να προσφέρει δίτροχο διαμετακόμισης στην Ανατολική Αφρική το 2018, περίπου την ίδια εποχή, η Bolt (προηγουμένως Taxify) ξεκίνησε υπηρεσία ταξί με μοτοσικλέτες στην Κένυα.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here